2011. június 26., vasárnap

A sokk és sok más dolog!

Pár nap alatt sok minden történhet egy emberrel, pláne nyári szünetben! Velem is rengeteg dolog történt a z utolsó két bejegyzésemtől....
Össze zavart egy srác teljesen, de olyan szinten, hogy majd nem lemondtam rólad drágám Edrien! Sajnálom ezt a kavarodást és hogy kellemetlen szív szorító órákat okoztam neked, már csak a problémáink megbeszélésével is! :( Te vagy a legfontosabb nekem remélem ezt tudod és hogy ki mutatom neked eléggé! Szeretlek! ^^  <3
Na a másik srác innentől kezdve szóra sem érdemes, többet nem találkozom vele, de még beszélni se nagyon fogok vele, neki is pillanatnyi fellángolás volt magyarán meg akart dugni, mert én voltam ott......köszi de ezt nem! Mostantól olyan értelemben nagyon gonosz leszek, hogy akinek én tetszek csak nevetni fogok azon az egyénen, mert nekem van barátom...jaj ha eddig is így csináltam volna sok mindentől óvhattam volna meg a kapcsolatunkat drágám!
Kicsit a jobb dolgokra ki térve!
Találkoztam a húgommal Évivel! :) Kellemes órákat töltöttünk a Dunaparton, szét marhultuk a fejünket a részleteket nem írnám le! :D xD
Edriennel minden oké! Imádom a drágát és ahogy ápolt a múltkori balesetem után... én lovagom! :)
Tegnap előtt volt egy teraszos vízipipázós banzáj!  Ott voltunk Erzsiéknél, Gábor, Ádi, Edrien és szerénynek nem mondható személyem. :P Tök jó volt a sok szopatás ellenére, ami mint mindig ellenem ment -.- xD de már no comment... ne szólj szám nem fáj fejemen....
Az összegyűlés után Edriennel aludhattam úgy örültem neki, de más hogy alakult az este, mint ahogy bármelyikünk is képzelte volna. Gáborékat kísértük haza, amikor a srácok lemaradtak Edrien és Gábor Erzsi is velük talán....mi Ádival előrébb.....A fiúk hátul elkezdtek ijesztgetni minket, hogy agyat....de hát eléggé élethűen csinálják és amúgy sem szeretem a horror filmeket ....Mondtam Ádinak, hogy szaladjunk, ő azt mondta majd szól mikor.... de én elkezdtem szaladni....nem is lett volna semmi gond ha a szél nem fújja le a kalapomat a fejemről....hirtelen akartam utána fordulni és elég rosszul léptem teljesen kicsavarodott a bokám ott helyben össze is estem.... na már most azt tudni kell,l hogy világ szerencsétlen vagyok tiszta Bella....a srácok hátul nem lepődtek már meg az esésemen csak akkor vették észre hogy baj van amikor fogtam a fájós lábam vagy a másikat annyira fájt nem tudtam mit kezdeni a két kezemmel azt hittem eltört a lábam és zokogni kezdtem, mint egy ötéves kis lány.....na ez se rám vallott régen, na mindegy Edrien szaladt hozzám elsőként és ő nyugtatott, sikerült is valamennyire nyugtatnia, de a lábamban lüktető fájdalmon nem segíthetett....Még egy utcára voltunk Erzsiéktől így Gábor el rohant Erzsi néniért én pedig addig próbáltam össze szedni magamat... a járás Edrien drágám támogatásával ment csak.....majdnem vissza értünk Erzsiékhez, amikor Gábor és Erzsi néni velünk szembe jöttek. Erzsi néniéknél még leültünk kicsit pihenni utána Gáborék haza mentek Erzsi néni és Erzsi pedig elkísértek minket Edrienhez! Ott elbúcsúztunk és megköszöntük a segítségüket! Edrien náluk nagyon aranyos volt, de utáltam, hogy a történtek miatt magát hibáztatja! Iszonyat jó estém volt vele! össz-vissz, ha 2 órát aludtunk, de jót beszélgettünk megint és DVD-tünk ugye Edrien?! :P :DDD Azt a törődést, amit tőle mindig meg kapok úgy érzem már mástól nem is kell és tőle pedig nagyon köszönöm, hogy van nekem! Este borogatta a lábam ügyelt arra ha kértem valamit és tervezgettünk a jövőnket! Rá mindig számíthatok drága életem!
Ez a bejegyzés talán, kicsit össze vissza lesz, de azért mert ha mögötted ül pár méterre a rikácsoló anyukád nem nagyon fog menni a gondolataidnak megfelelően ki írása az elmédből! Hát vigyázzatok magatokra......ne legyetek Bellák! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése