2011. június 29., szerda

Így érzem! Csak egyszer cselekednék már.....

Nevetek rajtatok a világnak minden férfi szülöttjén(kivétel rajtad drágám tudom, hogy olvasod) :)! Engem csak Edrien kaphat meg, bár ne lettem volna oly naiv eddig.... A sok lelki gond, hogy jöhet ki rajtam egyre hülyébben....Fura ahogy megnőttem és felfigyeltek rám a hímnemű egyedek, nem érdekelnek, csak az én Edrienem remélem ő mellettem marad örökké és nem rontom el!Na!
Ma iszonyat jó volt veled! A Margitszigeti sétánk olyan nyugtató hatással volt rám, kiszakadni az otthoni bajokból és világot látni ha nem is nagyot, csak annak egy kis részét is megérte felfedezni akár újból és újból!
Találkoztunk ma Dorotival! Igazán egyéni teremtés, és semmi bajom nem lett volna vele ha nem mászik a barátomra, de csak csendben tűrtem.....és eme töketlenségnek itt és most kell véget vetnem! Én vagyok a kicsi aranyos buta lány! Nem vagyok buta sok mindenben vagyok tehetséges, van véleményem ideje van kimondanom és cselekedni végre már.....Nem szóltam be, kedves voltam olyannal, aki meg sem érdemli szívás itt van az az Al akit rég elveszettnek hittem! Nem fogok bambán bólogatni, minden egyes marhaságra! Megbántottak, becsaptak, megbocsátottam, bemesélték nekem azt ami nem is igaz, rám fogtak dolgokat, a számba adták a gondolatokat! Ebből elég! Na most tipliztem vp-ni és gengelni! Szar lehet az otthon ülőknek! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése