2011. június 19., vasárnap

Káosz!

Először is a tegnap felsorolt barátaimhoz oda tartozik Mike is! De tegnap vele sikerült elrontanom a barátságunkat egy nyomorult meggondolatlan levéllel....ennél bővebben azonban ezt nem fejteném ide ki, majd vele személyesen megbeszélem, ha lesz rá alkalmunk és ad rá lehetőséget!
Ki is az igazi barát?.....Az aki mindig csak nevet rajtad és sajnálkozik a bajodon vagy az aki bajban cselekszik is és nem hagy egyedül, amikor tudja, hogy nagy hülyeségekre vagy képes magányodban? Szerintem az utóbbi.... és aki akkor is csak szívat és húz amikor tudja, hogy nagy a gáz veled az nem ért meg téged igazán.....amikor megkéred, hogy most ne, de csak azért is folytatja, mert jaj de jó röhögni a kicsi szerencsétlen csajszin, mert mindent bekajál, mert duzzog és hisztizik! Ilyenkor ezek teljesen jogosak én úgy gondolom, mármint a hisztik, duzzogások..... Azért jó rajtam is nevetni, mert mindent könnyen beveszek, mert próbálok a legközelebbi barátaim szavában bízni és feltétel nélkül szeretni és elviselni minden kis gonoszkodásukat irányomba! De most már nem megy, kicsit legyen már elég, legyen más a célpont! Akármennyire is barátok.....sokszor ritka hülye barom állatok tudnak lenni és legutóbb is azok voltak, ezért is írtam ezt ki magamból most! Bár szerintem akikre ez vonatkozni fog egyikük sem fogja olvasni.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése